Testowanie lornetki

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 | dodano: 24.06.2013Kategoria Krótkie
W celu pogłębiania wrażeń widokowych podczas odwiedzania różnych punktów widokowych zakupiłem lornetkę. Nic specjalnego, tania, prostacka itp. Taka akurat dla mnie. Trochę poobserwowałem. Głównie z lewego przyczółku mostu kolejowego. Stamtąd fajnie widać miłosławskie wiatraki. Bardzo dobrze widać dawną elektrociepłownię (z mostu ok. 2800 metrów w linii prostej). W miarę przyzwoicie obserwuje się wiatraki (ok. 12 km w linii prostej).

Na punkt widokowy koło Żerkowa wpadnę jak słońce będzie.

Ptasie gniazdo we wnęce muru © romulus83

A we wnęce muru mojego domu po latach nieobecności zagnieździł się ptak. Prawdopodobnie KOPCIUSZEK, ale pewności jeszcze nie mam.

Podczas obserwacji wpadłem na szalony pomysł zastosowania lornetki, jako teleobiektywu di kodaka. :) Efekt na maksymalnym zoomie. Tylko wtedy coś widać przez "teleobiektyw". ;p

Lornetka zastosowana jako teleobiektyw :) © romulus83
Rower:Wz. 96/13 Dane wycieczki: 6.74 km (4.12 km teren), czas: 00:25 h, avg:16.18 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h