Rozlało się z rzeki. Dzień gospodarczy.

Poniedziałek, 10 czerwca 2013 | dodano: 10.06.2013Kategoria Krótkie
Popołudnie spędzone na różnych domowych zajęciach. W tym na brudzeniu rąk smarem i inną chemią.

Wieczorem nad Wartę, zobaczyć jak wygląda "u mnie". Jak wygląda "nie u mnie", czyli 3 km dalej widziałem wczoraj.

Warta się rozlała © romulus83

Dwa fragmenty starorzecza postanowiły się połączyć.

Przerwany wodowskaz. Będzie jakieś 470-480cm © romulus83

Woda u stóp drugiego wodowskazu. Pierwszy, który stał w korycie rzeki, woda zabrała dawno temu. Nikt nie ustawił tam nowego.

Według danych telemetrycznych z Pogodynki na najbliższym wodowskazie w Nowej Wsi Podgórnej jest 447 cm. A w Śremie o 3 cm stan alarmowy przekroczyła rzeka.

Drobne rozlewisko © romulus83

A za tym drobnym rozlewiskiem jest właściwe koryto. Tam gdzie słup i tablica (między nimi widać brązowy pomost kajakowy), zaczyna się koryto.
Rower:Wz. 96/13 Dane wycieczki: 2.48 km (0.49 km teren), czas: 00:09 h, avg:16.53 km/h, prędkość maks: 23.80 km/h