Żerkowsko-Czeszewski PK + Wał Zerkowski

Sobota, 4 maja 2013 | dodano: 04.05.2013Kategoria Miejsca różne i podróżne.
Dziś relaksacyjnie, spacerowym tempem po płaskiej części Żerkowsko-Czeszewskiego Parku Krajobrazowego.

Rzut oka na Wał Żerkowski

Jedno ze starorzeczy - Zaskrzęcie

Las zielenieje :)

Starorzecze Łojewo

Starorzecze Szaniec

Fragment rezerwatu Czeszewski Las

W drodze powrotnej wykręciłem jeszcze zaliczyć jakiś podjazd. Padło na wzgórze oddzielające Lgów od Bieździadowa. Podjazd około 230 m. Stromy i trochę miękki po wczorajszych opadach.

Udało się dojechać tak do 2/3 długości ścieżki. Potem musiałem się wdrapać.

Widok w kierunku Środy Wlkp.

Na zdjęciu tego nie widać, ale wiatraki w Brodowie widoczne jak na dłoni. Może nawet udałoby się zobaczyć silos średzkiej cukrowni, gdyby słońce było za plecami. Szkoda, że nie mam lornetki.

Widok w kierunku Orzechowa.

Skoro wjechałem, to trzeba zjechać :)

Dziś czasu nie starczyło na dokładniejsze latanie po trudniejszej części wału. Nadejdzie jeszcze czas przewyższeń.
Rower:Wz. 96/13 Dane wycieczki: 35.69 km (24.80 km teren), czas: 02:40 h, avg:13.38 km/h, prędkość maks: 26.60 km/h

Marcin - promy jeszcze nie kursują. Nadal przeprawiam się mostem.

Bobiko - w jednym miejscu jest ostoja zwierzyny, przy ścieżce na Gąsiorów. Ja wjechałem i wyjechałem od Dębna, a potem skręciłem na Lgów.
romulus83
- 22:16 sobota, 4 maja 2013 | linkuj
Wał Żerkowski? Pierwsze słyszę ale możliwe, ze mogą tam być. Zwłaszcza gdy wyjezdzasz z lasu czeszewskiego w kierunku Śmiełowa ;-) (chyba ruch rowerem jest tam częściowo zakazany),
bobiko
- 21:49 sobota, 4 maja 2013 | linkuj
Chyba też się niedługo wreszcie tam wybierzemy z ekipą :)