Wiosna.

Niedziela, 10 lutego 2013 | dodano: 10.02.2013Kategoria Wsie, Wyprawy
Dzisiejszy plan B był rekompensatą za wczorajsze rowerowe braki i skutkiem awarii drugiego roweru. Miałem wczoraj pojeździć, ale najpierw poszedłem pomóc kuzynowi podłączyć internet z polsatu. Wróciłem po prawie pięciu godzinach. Wtedy nie chciało mi się już jeździć.

Na 20 stopniowe mrozy nie mam już co liczyć. Zaczynam tęsknić za wiosną. Dlatego wybrałem się na Wiosnę. To niewielka osada leśna zupełnie blisko mnie. Zaledwie kilka domów.

No cóż nawet wiosna gdzieś zimować musi. :)

Wiosenne zimowisko :) © romulus83

Wiosenna panorama © romulus83

W sumie nic ciekawego na Wiośnie nie ma. Same lasy, pola, żużlowa droga, myśliwskie ambony.

Ale kto tam wie, może coś ciekawego znajdę. Wiosną zamierzam na Wiosnę wrócić. Może uda mi się w "Wiosennych lasach" odnaleźć pozostałości po ziemiankach, w których ukrywali się uciekinierzy z obozu jenieckiego, który był w mojej wsi za okupacji. Ale to już inna historia.

Wracając z Wiosny nie zamierzałem marnować popołudnia, więc kręciłem po okolicy tu i tam. M.in do Czeszewa, do przeprawy promowej. Ale tam jeszcze nic ciekawego się nie dzieje.
Rower:orkan Dane wycieczki: 30.35 km (8.34 km teren), czas: 01:57 h, avg:15.56 km/h, prędkość maks: 23.20 km/h

Jeśli chodzi o miejscowość jest jak najbardziej prawdziwa. ;)
romulus83
- 22:00 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj
Fałszywa wiosna!
maratonka
- 10:03 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj
Właśnie sypnęło śniegiem. No, cóż, Ty masz bliżej do Skandynawii niż ja :)
romulus83
- 22:35 wtorek, 12 lutego 2013 | linkuj
W Wielkopolsce rzeczywiście czuć już wiosnę. U mnie sprawy mają się zdecydowanie inaczej.