Rowerowy rachumek sylwestrowy.

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 | dodano: 31.12.2012Kategoria Krótkie
Na początek sprawy bieżące. Dziś wypad na Okole do Witowa i z powrotem. Najpierw napotkałem mini żwirownie. Dawno, oj dawno już nie jeździłem wałem przeciw powodziowym.

Żwirowa kopareczka © romulus83

Mini żwirownia to jak widać jedna koparka i jeden zbiornik wodny znacznie mniejszy od stawów miłosławskich choćby. Znam większe żwirownie. Wy też zapewne znacie.

Z wału roztaczała się również ładna panorama na folwar konny Hermanów na lewym brzegu Warty.

Folwark konny Hermanów © romulus83

Tak, dobrze kombinujecie. Folwark jest na terenie zalewowym. Nie osłania go wał. W 2010 roku był ewakuowany folwarczny zwierzyniec.

Ostatni zachód 2012 © romulus83

No, cel mojej wyprawy. Okole w Witowie. Tzn. na witowskim odcinku Warty. Dzikie miejsce majówkowo piknikowe tubylców.

Witowo Okole © romulus83

Dobra, pora na podsumowanie. Pół roku na BS. Jednak zacznę od maja.

Maj. Gaducha w pracy z kumplem. Od słowa do słowa. On ma kolarzówkę w dobrym stanie na sprzedanie. Ja jestem zainteresowany. Następnego dnia jadę ją obejrzeć. Stan dobry, przyzwoity. Brak przedniej ośki. Przednia dętka do wymiany. Umawiamy się na 100 zł. Rower z 1987 roku. Romet Orkan - "sportowa" wersja Waganta. Wartość zakupu każdy oceniać może wedle własnej woli. Ja go oceniam jako bardzo dobry. Rower użytkuję z marszu. Dokupuje tylko ośkę i dętkę. Koszt poniżej 20 zł. Bez czyszczenia, przeglądu, remontu przejechałem ponad 1000 km do dziś.

Lipiec. Przypadkowo trafiam na BS. Szukałem zdjęć mostu kolejowego w Solcu WLKP. Dwa tygodnie rozważałem założenie tu konta. Zdecydowałem się. Nie żałuję.

Resztę, każdy z was może przeczytać, skomentować, obejrzeć.

P.S. Lubię teren. Orkan jest trochę kiepski na teren. W 2013 roku zamierzam odbudować mojego starego górala. Przygotowania są zaawansowane. Myślę, że Orkan też przejdzie drobną metamorfozę.

Statystyki 2012:
Najniższa rozwinięta prędkość - 6,3 km/h
Największa średnia prędkość - 17,70 km/h
Najniższa średnia prędkość - 9,36 km/h

A czas? No cóż. Sam Einstein już powiedział, że czas to pojęcie względnie. Zatem mnie się z tym polemizować nie godzi :)

Wszystkim życzę pomyślności w nowym 2013 roku.

[url=/url]
Rower:orkan Dane wycieczki: 14.19 km (8.86 km teren), czas: 01:12 h, avg:11.82 km/h, prędkość maks: 19.60 km/h