Kra numer dwa.

Niedziela, 23 grudnia 2012 | dodano: 23.12.2012Kategoria Krótkie
Po ostatniej odwilży na rzekę wróciła kra. Tym razem podziwiałem ją z perspektywy mostu kolejowego. Z góry są lepsze widoki jak wiadomo.

Jadę do tego mostu. Jadę wzdłuż wału przeciw powodziowego. Na wale stoją dwie sarny. Zwalniam trochę, one stoją dalej. I patrzą na mnie. Wpatrywały się tak na mnie dłuższą chwilę. Z 10-15 sekund zanim uciekły w las. Pewnie myślały sobie, co za kretyn jeździ rowerem na mrozie :)

Za rzeką było słychać piłę spalinową. Na brzegu (tym przeciwnym) był człowiek. Kiedy mnie zobaczył, a ja jego to mniej więcej w tym czasie piła przestała pracować. Kiedy ów osobnik zauważył, że wchodzę na most, łaskawie się ulotnił. Trochę dziwnie trzeszczą zmarznięte deski na pseudokładce.

Rzeczna kra z perspektywy mostu. © romulus83

Po prawej fragment pseudokładki.

Tym razem perspektywa promowa © romulus83

Przeprawa jest zimą nieczynna. Prom zawsze ustawiany jest bokiem do nurtu. Potencjalny zator mógłby zerwać linę prowadzącą i zabrać prom w niekontrolowaną podróż.

Wielka kra © romulus83
Rower:orkan Dane wycieczki: 6.56 km (2.18 km teren), czas: 00:31 h, avg:12.70 km/h, prędkość maks: 30.90 km/h

Dzięki. Mróz nie był taki straszny. Gorzej z wiatrem.
romulus83
- 21:32 niedziela, 23 grudnia 2012 | linkuj
To co ująłeś na zdjęciach fachowo zwie się - śryż
Pozdrówka dla Ciebie, bo jak widać mrozu się nie boisz, a dziś to nieźle piździło.