Nowa Wieś Podgórna - Mikuszewo

Sobota, 20 października 2012 | dodano: 20.10.2012Kategoria Wyprawy
Musiałem w końcu sprawdzić w jakich godzinach kursuje teraz prom w Nowej Wsi Podgórnej, więc się tam wybrałem. Pochodziłem, popatrzałem. Znalazłem kolejny reper :). To już siódmy. Potem zamierzałem pojechać w kierunku Pyzdr, jednak zmieniłem plany by w końcu zobaczyć pałac w Mikuszewie. Teraz jest tam spokój. Budynek pałacu jest z 1890 roku. Funkcjonuje jako Międzynarodowy Dom Spotkań Młodzieży, czy jakoś tak. Po powrocie do domu zahaczyłem jeszcze o cmętarz, zobaczyć co i jak.

Palac w Mikuszewie © romulus83

Pałac w Mikuszewie © romulus83

Poziom rzeki Warty 210 cm © romulus83

Wodomierz Nowa Wieś Podgórna © romulus83

Na samym dole cokołu widoczny reper. Standardowy Niv. P. Zdaje się, że to reper III lub IV klasy. Ciekawe co było nad nim.

Prom w Nowej Wsi Podgórnej © romulus83
Rower:orkan Dane wycieczki: 25.46 km (2.60 km teren), czas: 01:34 h, avg:16.25 km/h, prędkość maks: 31.40 km/h