Winna Góra-Miłosław-Bagatelka-Bażantarnia

Sobota, 18 sierpnia 2012 | dodano: 18.08.2012Kategoria Wyprawy
Zaledwie pierwszy dzień weekendu. Intensywny. Intensywny. Rano rowerek. Trasa niemalże identyczna jak we wtorek. Najpierw Winna Góra. Załapalem sie na inscenizację rocznicową z okazji nadania Winnej Góry gen.Dąbrowskiemu przez Napoleona. Potem Miłosław. Pałac, park, kościół. Pomnik lesników na Bagatelce i zameczek myśliwski Bażantarnia na Bugaju. Powrót przez Sarnice i zahaczenie o rezerwat Dwunastak. No i oczywiście przygoda. Kilometr od domu przebiłem koło. Ha, nowa dętka, nowa dziura. Pierwsza, zatem dętka rozdziewiczona :P.

Po południu po zelepieniu koła wypad do Grzybowa, na festiwal wojów slowiańskich. Tak, wiem zaledwie 35 km w jedną stronę. Ale nie chciało mi się rowerem. Pojechałem autem.

Pałac w Winnej Górze © romulus83

pałac w winnej górze - tablica © romulus83

pałac w Winnej Górze © romulus83

Armata przed pałacem W Winnaj Górze © romulus83

Napoleon przd pałacem w Winnaj Górze © romulus83

Wojsko Polskie doby napoleońskiej © romulus83

W Winnej Górze trafiłem na obchody rocznicowe, z okazji nadania tej miejscowości gen. Dąbrowskiemu przez Napoleona.

Pomnik Wiosny Ludów w Miłosławiu © romulus83

Palac w Miłosławiu - obecnie gimnazjum. Widok od frontu. © romulus83

Pomnik Juliusza Słowackiego w miłosławskim parku. © romulus83

Pomnik leśników patryotów z Bagateli © romulus83

Zameczek myśliwski Bażantarnia © romulus83

Jak na razie wszystko z planem postępuje. Jutro drugi dzień weekendu. Kolejne plany...
Rower:orkan Dane wycieczki: 32.93 km (0.00 km teren), czas: 02:26 h, avg:13.53 km/h, prędkość maks: 26.00 km/h