Zakończenie sezonu 2013.

Środa, 31 grudnia 2014 | dodano: 31.12.2014Kategoria Rekreacyjnie, Treningowo
Na zakończenie sezonu przejechałem swoją standardową trasę treningową.

Powinienem podsumować rok, ale jakoś mi się nie chce. Z założeń udało się coś zrealizować. Choć nie wszystko. Udało się pokonać 200 km jednego dnia (i to dwukrotnie ;)), wyjechać rowerem poza Wlkp. (najazd na Pałuki), i odwiedzić góry - Karkonosze, z rowerem. Nie wyszedł mi planowany roczny przebieg, nie wypalił spontanicznie wymyślony Wrocław. Pewnie pomysłów byłoby więcej, ale letnie miesiące zleciały na remoncie, więc na wymyślanie tras nie było czasu. Nie mniej, nie było źle. Całkiem fajny rok, nie tylko rowerowo dobiegł końca.

Wszystkim rowerzystom, i rowerzystką życzę Szczęśliwego Nowego Roku Rowerowego 2015. Wielu przejechanych km, prostych kół, fajnych wycieczek, niesamowitych krajobrazów, i tylu podjazdów, ile tylko sobie wymarzycie. :)
Rower:Evado 1.0 Dane wycieczki: 24.22 km (0.00 km teren), czas: 01:17 h, avg:18.87 km/h, prędkość maks: 28.20 km/h