Mistrzostwa Polski MTB 2014 w Żerkowie

Niedziela, 20 lipca 2014 | dodano: 21.07.2014Kategoria Miejsca różne i podróżne.
Ostatnio brakuje trochę czasu na jazdę. W niedzielne popołudnie pojechałem do Żerkowa obserwować najlepszych zawodników, w mistrzostwach MTB 2014. Wśród kobiet tradycyjnie najlepsza była Maja Włoszczowska. Do końca wyścigu mężczyzn nie wyczekałem. Zwinąłem się do domu jeszcze przed dekoracją medalową kobiet.

Do Żerkowa standardowo, przez Dębno, Lgów i punkt widokowy. Powrót przez Pyzdry. Przy okazji zjeżdżając z punktu widokowego, udało mi się wreszcie przekroczyć magiczną barierę 50 km/h. Mogłem to bez problemu zrobić podczas urlopu w górach, ale tam jeździłem bardziej asekuracyjnie. :)

Krótka fotorelacja.

Maja Włoszczowska w Żerkowie
Maja Włoszczowska w Żerkowie © romulus83

Wielogłos kibiców mówił, że to Ritę Malinkiewicz znoszą ratownicy po upadku na płaskim odcinku © romulus83

Wicemistrzyni Katarzyna Solus-Miśkowicz
Wicemistrzyni Katarzyna Solus-Miśkowicz © romulus83

Tor XC w Żerkowie
Tor XC w Żerkowie © romulus83

Start mężczyzn w Żerkowie
Start mężczyzn w Żerkowie © romulus83

Podjazd
Podjazd © romulus83
Rower:Evado 1.0 Dane wycieczki: 62.55 km (0.00 km teren), czas: 03:04 h, avg:20.40 km/h, prędkość maks: 54.20 km/h