Karkonosze - Powrót i podsumowanie. (cz. 5/5)

Piątek, 20 czerwca 2014 | dodano: 22.06.2014Kategoria Góry, Wyprawy
Szczyty skryły się wśód chmur
Szczyty skryły się wśód chmur © romulus83

Rano na stację Szklarska Poręba Górna, z której o 8:44 odchodził mój powrotny pociąg IR Mamry. W Poznaniu byłem o 16:20. Na szczęście pociąg do Solca stał przy tym samym peronie, na drugim torze, więc nie musiałem biegać po schodach z rowerem. Chociaż na przesiadkę i tak miałem 40 minut. :)

IR Mamry - pierwszy raz w rowerowym przedziale :)
IR Mamry - pierwszy raz w rowerowym przedziale :) © romulus83

Całkiem fajny wagonik :)
Całkiem fajny wagonik :) © romulus83

Podsumowując wyjazd w góry. Wyszło trochę inaczej niż planowałem, ale i tak było fajnie. Zwłaszcza, że to był mój pierwszy w życiu wypad w góry. Wiedziałem, że będę jeździł wolniej, niz u siebie, na równinach, ale na stromych podjazdach wychodził mój brak przygotowania fizycznego, na taki teren. Pozostało jeszcze kilka miejsc do odwiedzenia, i trochę ścieżek do zjeżdżenia. :) Trzeba pomyśleć o regularnych treningach wytrzymałościowych na podjazdy, zwłaszcza, że pod ręką mam Wał Żerkowski. :)
Rower:Evado 1.0 Dane wycieczki: 16.36 km (0.00 km teren), czas: 00:56 h, avg:17.53 km/h, prędkość maks: 37.10 km/h

Dzięki. Rower jest jak właściciel, adaptuje się do warunków. :)
romulus83
- 21:10 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj
Wypasiony pociąg. ;)

Dałeś sobie radę, jak na debiut swój i roweru, niezbyt do tego przystosowanym. ;)
Co do wytrzymałości, to koniecznie musisz się kiedyś sprawdzić/skatować na Przełęczy Karkonoskiej, i/lub na Stogu Izerskim, którego jeszcze nie znam, ale również polecam. ;D
mors
- 21:00 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj
Nie wiedziałem. Dzięki za informację. :)
romulus83
- 20:33 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj
Nie wiem czy wiesz, ale tym pociągiem możesz podróżować za 1 zł z Szklarskiej do Olsztyna, jak wcześniej pomyślisz o wyjeździe.