W poszukiwaniu Gwiazdora, po Wale Żerkowskim.

Wtorek, 24 grudnia 2013 | dodano: 24.12.2013Kategoria Miejsca różne i podróżne.

Mały wypad za Wartę, na Wał Żerkowski.

Na Wale Żerkowskim
Na Wale Żerkowskim © romulus83" />

Zdjęcia nie do końca oddają pochyłość terenu. Skoro byłem na Wale, to nie mogło zabraknąć żelaznego miejsca, czyli punktu widokowego koło Żerkowa. Naturalnie zapomniałem lornetki. :)

Na punkcie widokowym
Na punkcie widokowym © romulus83" />

Pięknie było dziś widać pyzderskie kościoły gołym okiem.

Widoczek na Pyzdry
Widoczek na Pyzdry © romulus83" />

W okolicy Przybysławia pojawiła się jakaś spora konstrukcja. Nie wiem, czy to wiatrak, wiertnia, czy może zupełnie coś innego.

Panorama z punktu widokowego
Panorama z punktu widokowego © romulus83" />

Podczas zjazdu była szansa na przekroczenie magicznej prędkości 50km/h. Nie pozwoliły mi na to trzy wyprzedzające mnie na żyletkę auta. Nie chciałem ryzykować... Jakiś szosowiec zdobywał podjazd, tylko po to by z niego zjechać i ponownie się wspinać na górę. Można i tak. Pierwszy PRO napotkany od jakichś trzech miesięcy.

W drodze powrotnej wpadłem na chwilę na Uroczysko Warta.

W tle fragment Wału Żerkowskiego
W tle fragment Wału Żerkowskiego © romulus83" />

W sumie niewiele widać na powyższym, zdjęciu, jeśli chodzi o różnicę terenu. Większość skrywa las. A na uroczysku:

Dzięcioł przy pracy
Dzięcioł przy pracy © romulus83" />

Zapach ściętego drewna
Zapach ściętego drewna © romulus83" />

I tylko Gwiazdora nie napotkałem. :) Wszystkim zaglądającym, czytającym i przeglądającym zdjęcia życzę spokojnych, zdrowych, rodzinnych i wesołych Świa Bożego Narodzenia. :)

Rower:Wz. 96/13 Dane wycieczki: 25.41 km (9.01 km teren), czas: 01:42 h, avg:14.95 km/h, prędkość maks: 47.50 km/h

Pochyłość na zdjęciach widać, więc w rzeczywistości musi być faktycznie stromo.
Po zdjęciach widać jakbyśmy wiosnę mieli, a nie zimę :)