Nowa wieża widokowa i katastrofa lotnicza.

Niedziela, 13 października 2013 | dodano: 13.10.2013Kategoria Miejsca różne i podróżne.
Krótki, niedzielny wypad do Wolicy Koziej, aby sprawdzić postępy przy budowie wieży widokowej w tej miejscowości.

Jesień w Rezerwacie Dębno nad Wartą © romulus83

Stopy fundamentowe pod wieżę widokową © romulus83

Wiata pod Oliwną Górą widziana z góry © romulus83

Drewno na wieżę © romulus83

Wiata pod Oliwną © romulus83

Wieża ma mieć 13 m. wysokości. Będzie to pierwsza tego typu konstrukcja na Wale Żerkowskim. Mam nadzieję, że zostanie zbudowane jakieś mądre dojście do wieży. Podjazd piachem pod Oliwną Górę (nie mam pojęcia skąd ta nazwa, może od istniejącego niegdyś młynu w pobliżu), jest niemożliwy do wykonania. Przynajmniej dla mnie.

Wczoraj w godzinach przed południowych w lesie pomiędzy Wolicą Kozią, a Nowym Miastem doszło do katastrofy lotniczej. Wiadomość o tym wydarzeniu obiegła cały kraj, więc nie będę przytaczał szczegółów.

Las, w którym doszło do katastrofy © romulus83

Na miejsce katastrofy nie dotarłem. Zresztą to nie było moim celem. Nie widziałem sensowności odszukania dokładnie tego miejsca. Trochę mnie zaskoczyło, że dobę po zdarzeniu okolica nie jest zabezpieczona. Nikt się po lesie nie kręcił. Widocznie wszystko zostało już uprzątnięte.

Powrót przez Nowe Miasto i Krzykosy.

Barwy jesieni. Tylko slońca brak © romulus83
Rower:Wz. 96/13 Dane wycieczki: 23.99 km (4.56 km teren), czas: 01:30 h, avg:15.99 km/h, prędkość maks: 24.10 km/h

Sebastian - Będę monitorował przebieg prac. Planowany termin oddania obiektu to 15 listopada.

Mors - Tam rosną sosny, ale strefa zero jest kilkaset metrów dalej. Na zdjęciu młodnik tuż na skraju lasu.
romulus83
- 19:05 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj
Mam nadzieję że będziesz monitorował przebieg prac wieży i poinformujesz jak ukończą. Będzie można wtedy ponownie wybrać się na Wał Żerkowski
sebekfireman
- 16:16 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj
Dziwne, bo złamanych brzóz nie widac. ;)
U mnie rozchmurzyło się nagle od 100% do 0 w parę minut, ale dopiero pod wieczór. Znakiem tego jutro będzie tak u Ciebie. ;)